Ανατομία Γυναίκας: Δες και μάθε πως είναι το σώμα σου και ποιες είναι οι λειτουργίες σου. Περίοδος και μηνιαίος κύκλος:  Μάθε για το τι συμβαίνει στο σώμα σου κάθε μήνα.
Μηνομητρορραγίες. Ποια είναι τα αίτια; Πόνος στην περίοδο: Πως αντιμετωπίζεται;
Πολύ αίμα στην περίοδο. Τι μπορεί   να σημαίνει, τι να προσέξετε
Επίσκεψη στο γυναικολόγο. Γυναικολογική εξέταση,  προετοιμασία πριν την επίσκεψη.
Τεστ Παπανικολάου και καρκίνος του τραχήλου της μήτρας (Continue...)
Κονδυλώματα γεννητικών οργάνων (Continue...)
Πολυκυστικές ωοθήκες, ένα συχνό γυναικολογικό πρόβλημα
Αντισύλληψη, αντισυλληπτικά χάπια, σπιράλ (Continue...)
Κολπίτιδα, μυκητίαση του κόλπου (Continue...)
Ουρολοίμωξη (Continue...)
Ενδομητρίωση Πόνος στην περίοδο, υπογονιμότητα και άλλα συμπτώματα
Ανεπιθύμητη τριχοφυία. Που οφείλεται το πρόβλημα και πώς αντιμετωπίζεται. (Continue...)
Λειομυώματα (ή ινομυώματα). Τι προκαλούν και πως αντιμετωπίζονται.
 

 

 

Τα αίτια της παχυσαρκίας

Ο ρόλος της ινσουλίνης στην πρόκληση και στη διατήρηση της παχυσαρκίας

Μείωση της ζάχαρης και αύξηση των λαχανικών: Ένα πασίγνωστο "μυστικό" για απώλεια βάρους

Τα 4 στάδια μακροπρόθεσμης απώλειας βάρους: Οδηγίες για σίγουρα αποτελέσματα.

Βασικά στοιχεία αντιμετώπισης της παχυσαρκίας

Οι τροφές που απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη

Τα μυστικά διατροφής στην εγκυμοσύνη

 

Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Ποιοτική διατροφή. Πόσο βάρος παίρνει μια έγκυος; Τι είναι οι υδατάνθρακες; Συγκεντρώσαμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εγκύους και μη. (Continue...).

Τι είναι οι βιταμίνες, ο σίδηρος, το φυλλικό οξύ και το ασβέστιο; Tι θα σου γράψει ο γυναικολόγος;  (Continue...).

Ποιες τροφές απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη; Μπορώ να τρώω συκώτι; Μπορώ να τρώω sushi; (Continue...)

Aντιμετώπιση παχυσαρκίας

1. Πως αντιμετωπίζεται η παχυσαρκία;

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η ριζική και μόνιμη αντιμετώπιση της παχυσαρκίας είναι δύσκολη, διότι θα πρέπει να αλλάξει ριζικά η συμπεριφορά και η στάση του ατόμου απέναντι στο φαγητό.

Η λύση του προβλήματος έρχεται με την υιοθέτηση ισορροπημένης διατροφής σε συνδυασμό με αύξηση της φυσικής δραστηριότητας. Υπερβολική μείωση της θερμιδικής πρόσληψης ή υπερβολική αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην αποτυχία της προσπάθειας. Χρειάζονται μικρά και σταθερά βήματα προς τον επιθυμητό στόχο, ώστε η επιτυχία και το μακροχρόνιο αποτέλεσμα να είναι εγγυημένα.
 

 

2. Πόσες θερμίδες χρειάζεται να παίρνω καθημερινά ώστε να διατηρούμαι στο βάρος μου;

Κάθε άνθρωπος χρειάζεται μια βασική ποσότητα θερμίδων ανεξάρτήτως της σωματικής του δραστηριότητας, ώστε να διατηρούνται οι βασικές σωματικές του λειτουργίες (καρδιακή λειτουργία, εγκεφαλική λειτουργία κλπ). Η ποσότητα αυτή είναι για τις γυναίκες:

700Kcal + 7 επί το σωματικό βάρος (πχ για 60 Kgr: 700+7∙60= 1120Kcal)

και για τους άνδρες:

900Kcal + 7 επί το σωματικό βάρος (πχ για 80 Kgr: 900+7∙80= 1460Kcal)

Αυτήν την ποσότητα των θερμίδων θα πρέπει να την αυξήσεις κατά 20%, 40% και 80% για μικρή, μέτρια και για βαριά μυική δραστηριότητα αντίστοιχα.

 

3. Πόσα κιλά επιτρέπεται να χάνω σε κάθε μήνα;

 

Η απώλεια βάρους δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 4 Κgr τον μήνα  σε περιπτώσεις μέτριας παχυσαρκίας (δηλαδή περίπου 1 Κgr την εβδομάδα). Θα πρέπει να ξέρεις ότι για να «φύγει» 1 Κgr λίπους από το σώμα θα πρέπει να υπάρξει αρνητικό ισοζύγιο περίπου 7000 Κcal (1kgr λίπους=7000Κcal). Επομένως για να αποβληθεί 1 Kgr λίπους σε μία εβδομάδα, θα πρέπει να υπάρχει καθημερινό αρνητικό ισοζύγιο κατά περίπου 900 με 1000 Kcal.

 

4. Γιατί να μην κάνω προσπάθεια να τρώω αρκετά λιγότερο για να χάνω περισσότερα κιλά σε κάθε μήνα;

 

Διότι όσο κι αν ακούγεται εύκολο, είναι αρκετά δύσκολο για κάποιον να χάσει περισσότερα από 1Kgr την εβδομάδα (δηλαδή 4 Kgr το μήνα), χωρίς να επηρρεάζεται η υπόλοιπη ζωή του από την αδυναμία και την πείνα που θα αισθάνεται. Και όταν μιλάμε για απώλεια βάρους 1Kgr την εβδομάδα, εννοούμε 1Kgr λίπους και όχι απλά απώλεια υγρών, που συνυπάρχει με τις υπεραυστηρές δίαιτες.

 

5. Ισχύει ότι σε κάθε προσπάθεια απώλειας βάρους ο οργανισμός αντιδρά και μειώνει το βασικό μεταβολισμό του, με αποτέλεσμα η προσπάθεια απώλειας βάρους να γίνεται δυσκολότερη;

 

Πράγματι, όταν ο οργανισμός έχει συνηθίσει σε αφθονία εισερχόμενων τροφών και ενέργειας, δυσκολεύεται να προσαρμοστεί σε περιορισμό της τροφής. Τα ισχυρότατα αυτόνομα αντανακλαστικά επιβίωσης του νευροενδοκρινικού συστήματος ενεργοποιούνται και στέλνουν σήματα κινδύνου, θέτοντας τον οργανισμό σε κατάσταση ετοιμότητας για άμεση πρόσληψη τροφής. Με λίγα λόγια ο οργανισμός σου νομίζει ότι δεν υπάρχει τροφή στο περιβάλλον του και αρχίζει την μείωση της σπατάλης ενέργειας, προκειμένου να ανταπεξέλθει. Για το λόγο αυτό η πείνα μπορεί να γίνει πολύ έντονη σε άτομα που έχουν συνηθίσει σε αυξημένη πρόσληψη τροφής. Ένα επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό αυτής της μείωσης του μεταβολισμού είναι το γεγονός ότι μετά από αρχική απώλεια ορισμένων κιλών, ο οργανισμός σταματάει να χάνει κιλά και χρειάζεται περαιτέρω μείωση της θερμιδικής πρόσληψης, προκειμένου να συνεχίσει την απώλεια βάρους.

 

6. Η άσκηση κατά πόσο βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Η αεροβική άσκηση 3 φορές την εβδομάδα, ανάλογα με την κατάσταση της υγείας του ατόμου και ανάλογα με την ηλικία του ατόμου, βοηθάει σημαντικά στην απώλεια βάρους. Αυτό γίνεται τόσο μέσω της αύξησης της ενεργειακής κατανάλωσης και την αύξηση του αρνητικού καθημερινού ισοζυγίου θερμίδων, αλλά και μέσω άλλων επιδράσεων της άσκησης στον οργανισμό. Για παράδειγμα η άσκηση βελτιώνει την διάθεση του ατόμου, αλλά και μειώνει την όρεξη και την μεταγευματική υπογλυκαιμία που παρατηρείται σε αρκετά άτομα με πρόβλημα παχυσαρκίας.

 

 Η γυναίκα παρουσιάζει καθυστέρηση, τεστ κύησης  θετικό.
 Οι μαστοί διογκώνονται πρωινή ναυτία γίνεται εμφανής.
 Πραγματοποιείται το υπερηχογράφημα αυχενικής διαφάνειας.
 Οι κινήσεις του εμβρύου γίνονται ολοένα περισσότερο έντονες.
 Πραγματοποιείται τουπερηχογράφημα β'επιπέδου. 
 Η μήτρα ξεπερνάει το ύψος του ομφαλού. Το έμβρυο αρχίζει να συσσωρεύει λίπος.
 Η μήτρα πιέζει έντονα τα παρακείμενα όργανα .
Η μήτρα μεγαλώνει, το έμβρυο ωριμάζει περισσότερο. Πραγματοποιείται το triplex.
 Όλα έτοιμα για τον τοκετό. Ο φυσιολογικός τοκετός και η καισαρική τομή

 

Ο φυσιολογικός τοκετός (Continue...)
Η καισαρική τομή (Continue...)
Πολύδυμη κύηση (Continue...)
Ποιοτική διατροφή στην εγκυμοσύνη (Continue...)
Oι βιταμίνες, ο σίδηρος και το φυλλικό (Continue...)
Ποιες τροφές απαγορεύονται; (Continue...)
Φροντίδα του νεογνού στο σπίτι (Continue...)
Αλλαγές στο σώμα μετά τον τοκετό (Continue...)

 

Αίτια παχυσαρκίας: Μια ανάλυση που θα βοηθήσει πολλές γυναίκες.
Αντιμετώπιση της παχυσαρκίας: Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε δίαιτα; Λύσεις για επάνοδο στο φυσιολογικό βάρος.
Θερμιδομετρητής: Βρες ακριβώς πόσες θερμίδες έχει η διατροφή σου
Ιατρική δίαιτα 1500 Kcal: Μια πολύ αποτελεσματική, ήπια και ισορροπημένη δίαιτα.
Ιατρική δίαιτα 1000 Kcal: Για πιο γρήγορα αποτελέσματα

 


ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ, ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ,

ΚΛΙΝΙΚΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΒΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ, ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗΣ, ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ, ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΕΡΗΧΩΝ ΕΜΒΡΥΟΥ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ www.femme.gr

Copyright © 2013 femme.gr

open@femme.gr Use this email for technical issues and advertising requests.

Last modified: Αυγούστου 06, 2013

sitemap